Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av so-not-perfect - 20 oktober 2009 22:53

Åt precis en banan. Planerat till föregående inläggs kaloriintag. Jag SKA äta regelbundet! Men det kändes så onödigt då jag varken var hungrig eller sugen. Känner mig helt uppsvullen. Fortsätter med situpsen.

Av so-not-perfect - 20 oktober 2009 22:20


Jag gör inte så mycket nuförtiden. Borde söka jobb mer. Orkar inte. Men måste. Har promenerat i det fina vädret, men var påväg att somna flera gånger under promenaden. Normalt? Är trött hela tiden fast jag sover så mycket. Tänk så är jag sjuk? Dödssjuk? Leukemi? Fan vad jag är hypokondrisk, men jag bli ofta såhär. Som nu de senaste dagarna har jag haft jätteont i knäna och var rädd för att de skulle gå sönder och man skulle bli tvungen att amportera de. Jag vet, jag överdriver så sjukt mycket. Men jag oroar mig lätt.


Har i alla fall gjort situps och lite sådant idag också. Det är bra. Matmässigt har jag slutat på runt 1400 kcl... Vet inte vad jag känner angående det. Jag vet att det är dåligt, men jag vet inte om jag orkar bry mig. Jag har i alla fall inte hetsätit idag. :) Om jag bara kunde låta bli den mörka chokladen som bidrog en hel del till denna siffra. Är också galen i saffrangifflar som nu finns i affären igen! Yeah! Eller inte. Längtar till vörtbrödet och julosten nu till jul. Eller inte.


Vad är ni tokiga i? ;P

Ovido - Quiz & Flashcards