Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av so-not-perfect - 21 oktober 2009 22:34

Shut up pappa! Jag har faktiskt inte tränat i "över en timme" som du anmärkte! Sprang bara 12 km och förbrände 450 kcl. :) Hade orkat att springa mer, men jag är ju nogrann med att inte gå för mycket till "överdrift" när mamma och pappa är hemma. Men om de nu räknar så jävla fel, så kan man ju lika gärna ändra på det! Hrmpf...

Av so-not-perfect - 21 oktober 2009 19:35


Min vikt idag: 61,6 kg till 171 cm... Ska börja skriva upp dessa oändliga siffror som ska föreställa min vikt. Behöver motivation!!!

Av so-not-perfect - 21 oktober 2009 19:31

Känner ingen som helst mening med livet om jag nu ska äta och träna "normalt". Jag vill ju gå ned i vikt och vara duktig. Det är sådant som gör mig glas. Så om jag inte blir smalare och får allt tydligare ben, vad har jag då för något att se fram emot? Att leva för?

Nu

Av so-not-perfect - 21 oktober 2009 18:57

Städar mitt rum för fullt här och varvar det med träning. Mina skakiga händer har svårt att hålla sig stilla. Ska springa som fan sen och bränna kalorier! Idag har det varit en äcklig mackdag. Usch!

Ovido - Quiz & Flashcards