Alla inlägg den 24 oktober 2009

Nu

Av so-not-perfect - 24 oktober 2009 20:05

Ska träna nu. Jag är så sjukt omotiverad! Vill helst av allt bara sova. Men det är för förlorare.

Av so-not-perfect - 24 oktober 2009 18:50

Helger är förbannat jobbiga! Familjen köper hem snask och annat gott och man vet att det finns där och kan inte låta bli det! Är jättetrött, trots att jag har sovit hur länge som helst i natt. Men mina skärsår från min jävliga kväll igår gjorde ont. Men de syns åtminstone inte lika mycket på höfterna som på handlederna. Jag skäms för mitt beteende igår. Pappa pratade allvar med mig och ja, jag sa ju vad jag kände. Jag grät, men jag kände ingenting. Tårarna bara rann och jag kunde inte behäska mig. För vilken jävel gråter utan att känna något? Behövde smärta. Behöver smärta. Hatar detta. Hatar mig.

Ovido - Quiz & Flashcards