Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av so-not-perfect - 26 oktober 2009 18:38

Haha! Har vuxit 1 cm och det vet vi alla vad det betyder - ett lägre BMI! :D Åh, att jag kan bli glad för så lite. Så nu är jag alltså 1,72 m lång.

Av so-not-perfect - 26 oktober 2009 17:46

För en stund sedan märkte jag en skillnad med mig. Jag börjar känna mig lite som mig själv igen. Jag vill verkligen inte längre vara den alla oroar sig för. Jag ska stå på mina egna fötter och sköta mina egna problem och försöka att inte "lösa" alla andras bekymmer.I alla fall inte alltför mycket. ;P Jag har kännt mig så älskad och uppskattad idag och har faktiskt kunnat ta det till mig lite också. Just nu sitter jag här med en ovanligt genomträngande min - jag ler! :)


Hittills har jag ätit:

  • 1 bit mörk choklad,
  • 2 karameller,
  • ett litet äpple. Planerar att sätta i mig en portion havregrynsgröt sen. Har blivit en hel del träning! :D
Av so-not-perfect - 26 oktober 2009 17:21

Fick precis reda på att en före detta bästis till mig är förlovad och ska flytta. Har inte träffat henne på många år och visst har vi haft våra duster med varandra. Hon har varit rätt elak mot mig och utnyttjat min vänskap ibland. Men hon har ju inte haft ett lätt liv. Under många år var vi varandras stöd, vi fanns alltid där för varandra och jag inser nu hur mycket jag saknar min vän! Jag tänker på henne ibland och undrar hur hon har det. Nu när jag har fått denna chans så ska jag i alla fall försöka att återuppta vår förlorade vänskap. Kanske kan jag klistra ihop det vårt brustna vänskapshjärta, eller åtminstone få något som liknar det vi hade förr. För vet ni vad - vänner är oersättliga och förtjänar att få nya chanser. Jag har ju inte precis varit den bästa vännen det senaste året. Man ska ju behandla andra som man själv vill bli behandlad, så det får jag jobba på.

Av so-not-perfect - 26 oktober 2009 13:28

Blir en riktig härlig träningsdag idag med lite mat. :) Igår frossade jag. Idag tar jag tag i mig. Jag måste pressa mig till klimax. Inga föräldrar hemma just nu, så då kan jag köra ett riktigt långt och härligt träningspass! :)

Av so-not-perfect - 26 oktober 2009 13:14

Fick precis ett oväntat besök av en mycket kär vän. Underbart! Inser hur mycket jag saknar allt och alla. Älskar er!

Ovido - Quiz & Flashcards