Alla inlägg den 15 mars 2010

Av so-not-perfect - 15 mars 2010 23:43

Vad ger det - allt det jag gör?

Vad gör du, allt annat än jag?

Allt annat än slår tillbaks tiofallt.

Får mitt huvud att snurra.

Mina handleder att blöda.

Mina ögon att översvämmas.

Mitt hjärta att flyttas till halsen.

Knappt någon luft att andas.

Men vad gör det, allt annat än ingenting?

Ger, tar - trampar på.

Vi skrattar åt allas vår egen fågelskrämma.

Jag.


Av so-not-perfect - 15 mars 2010 17:06

Ännu ett inlägg.

Ännu en dag.

Ännu mer helvete.

Kan verkligen inte sluta äta! Jag mår fruktansvärt och allt sätter dig självklart på mig! Powerwalkade i 1 ½ timme och ska träna senare, men det är ju knappt lönt när jag inte kan sluta trycka i mig mat. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hjälp!

Ovido - Quiz & Flashcards