Alla inlägg den 23 mars 2010

Av so-not-perfect - 23 mars 2010 18:51

Guuuud vad jag är uttråkad!

Damn, så sugen jag är på cookies. Har varit det hela dagen. Så nära nu att jag går ned och handlar ändå... Vad gör några liksom? Men åh, jag vet inte! Ska ju träna och vill inte förstöra det då. Men ett par bara kanske? Eller, nej! NEj! Nej!

Jo?

Don´t know...


Av so-not-perfect - 23 mars 2010 17:56

Nu kommer ett inlägg som äntligen börjar lite annorlunda. Har ätit en bra lunch idag! :) Började dagen med två grova mackor och en kiwi, mellanmål - banan och en pyttebit av en kaka på jobbet. Funderade då. Är inne på dag fyra utan hets och det är då eller dagen innan jag brukar faila. Därför tänkte jag att om jag försöker att äta normalt, så kanske jag slipper hetsen. Så när jag kom hem gjorde jag pasta, fiskpinnar och en jättegod dressing på turkisk yoghurt. Det smakade himmelskt och jag lyckades äta det utan dåligt samveta. Men sedan blev jag nervös och fick ångest, inte så mycket över maten, utan på grund av det där med att jag måste leta jobb. Känner sådan press över det. Att ha något att göra - att vara lyckad! Så allt jag ville då var att trycka i mig något sött så att jag skulle kunna slappna av. Choklad, glass, kakor... Men jag ville inte gå ned till affären (där jag förresten köper alldeles för mycket skit för ofta), så jag tryckte i mig några digestivekex. Sedan slutade jag! :D Åt precis ett äpple så jag är nu uppe i drygt 1500 kcl. Ska träna snart också. Så må detta lilla trixet funka!

Vad tror ni?

Ovido - Quiz & Flashcards