Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

skitsnack

Av so-not-perfect - 30 oktober 2009 13:23

Alla pratar vi skit om andra, det vet jag. Men att snacka skit om något så allvarligt. Jag blir så förbannad! Fick precis reda på att min granne har pratat skit om mig om "att jag har blivit så smal och säkert frossar och spyr hela tiden." Vem fan snackar så när man är 40 år gammal och det handlar om en 19-årig tjej? Hon hade också snackat skit om min mamma, men det tänker jag inte skriva här. Jag tänker inte berätta detta för mamma, hon skulle bli så sårad och arg över vad hon sagt om mig. Vilken jävla subba! Bara för att hon är ett fetto! Jag som har hjälpt henne så jävla mycket. Fattar hon inte att man inte ska snacka om sådant man inte vet? Och nu prickade hon rätt, men jag är fan inte orolig för det. För hon är bara avundsjuk för att hon är så jävla ful, tjock och bara kan få vänner genom att snacka skit. Men en vacker dag så ska hon ta mig fan få igen BIG TIME! Satkärring! Enda possitiva är i alla fall att mina kära piller har kommit. Så jag ska gå och hämta de nu. Hehe, kanske man skulle besöka sin kära granne och spy i hennes trädgård eller baka muffins med laxeringsmedel åt henne. Eller så kör vi på ett kallt krig istället. Men hon ska fan inte komma undan!

 
 
Tezz

Tezz

30 oktober 2009 13:55

Det är aldrig kul med skitsnack. Tråkigt att din granne är som hon är, men jag tycker att din ide om muffins var bra :))

Hoppas du får en bra helg!//Tezz

http://www.crazytezz.blogg.se

 
Ingen bild

Sladdmamman

31 oktober 2009 13:20

Slösa inte energi på människor som inte är värda det! Bara konstatera att hon inte har något eget liv....patetisk är vad hon är!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards