Alla inlägg den 2 juni 2009

Av so-not-perfect - 2 juni 2009 17:33

Har varit på ätstörningscentrumet imorse. Jag fick diagnosen bulimi. Trots att jag redan visste det så kändes det som ett slag i ansiktet. Jag fick även en hel del piller utskrivna... De var snälla där och jag ska gå dit länge till verkar det som. Fick även göra olika test, bl.a om min kroppsuppfattning som var totalt vrickad. Jag är förresten 1,71 m lång nu och inte 1,70 m! :) Men som sagt, det har varit en tuff dag plus att de tagit 7 provrör med blod från mig. Fick även ett stipendie i psykologi på 1500 kr idag. Så något bra blev det allt! :)

Av so-not-perfect - 2 juni 2009 07:27

Fan, ska vara på ätstörningscentret om bara en timme... Jag vill inte. Jag vill inte bli utskrattad. Jag vill inte bli utfrågad. Jag vill inte ha en lyssnande pappa där. Jag vill bara krypa ner i min varma säng igen och gömma mig för världen. Jag har bara gått ned ett hekto sedan igår. Jag är misslyckad. Ingen frukost för min del. Men konstigt nog är jag inte nervös. Jag vill bara inte...

Ovido - Quiz & Flashcards