Alla inlägg den 29 juni 2009

Av so-not-perfect - 29 juni 2009 20:41


Nu när jag har fixat med internetbank så har jag beställt det som jag har velat göra så länge - efedrin. Dåligt, jag vet det. Men just nu är jag desperat! Jag känner mig som en 100 kilos tung valross och står inte ut! Så beställningen hamnade på 850 kronor... Mycket men det är ändå 200 piller. Hoppas att detta funkar! För jag vill verkligen inte proppa i mig mer mat och bli ännu äckligare! Från och med imorgon blir det fasta. Ska bli grymt skönt! Det är ändå för varmt att äta egentligen, men kan bli svårt att orka med jobbet. Men det är mitt straff, så jag får ta ett par koffeintabletter och bita ihop för nu kör vi!

Av so-not-perfect - 29 juni 2009 14:49

Har överätit i dagar nu när jag har varit borta. Kompisarna tycker att jag sköter det hela bättre nu. Detsamma gör föräldrarna. Men de vet inte hur det känns för mig! Jag mår uselt! Jag har ju ingen kontroll längre!

Ovido - Quiz & Flashcards