Alla inlägg den 4 juni 2009

Av so-not-perfect - 4 juni 2009 19:16

Jag blir rädd när jag tänker på hur mycket jag måste tänja ut magsäcken varje gång jag hetsar. Inte undra på att jag är så hungrig svältdagarna efter. Men det är i alla fall en av förklaringarna till att när jag försöker att äta normalt så går det inte. För jag känner inte längre, eller jag vet inte riktigt vad som är normala mängder mat. Jag har strikta gränser eller inga alls.

Av so-not-perfect - 4 juni 2009 18:47

Min dag har bestått av att trycka i mig groteska mängder med mat. Ibland önskar jag att jag hade ett annat missbruk som jag kallar det. Hellre alkohlist än detta! Jag vill ju inte vara någotdera, men med alkohol kan man om man säger så, slippa att behöva få i sig en viss mängd per dag för att överleva. Jag är så in i trött på detta! Jag förstör så mycket, så många saker missar jag... Så varför ska mat ta en sådan plats i mitt liv? Det är helt sinnessjukt egentligen! Jag vill sluta äta tills jag nästan spricker. Det finns inget trevligt med att ha ballongmage, må illa, vara jättetrött osv för att man har proppat i sig sådana sjuka mängder skräp! Jag är som ett djur sådana här dagar. Jag ser bara en sak. Jag tänker bara på en sak. Det är vad jag ska äta efter att jag tuggat färdigt det jag påbörjat. Det är bara det som gäller då.


Resten av veckan blir det inte mycket mat...

Bal

Av so-not-perfect - 4 juni 2009 13:04

Balen gick bra. Känningen höll och jag kunde andas i de 13 timmar jag hade den på! :) Kände mig till och med väldigt fin för det mesta! :) Kompisarna sa att jag såg ut som en prinsessa. Tihi. Det var en man med en kamera som tycktes förfölja mig och tog massor av bilder på mig på röda mattan. Haha. Nej, men många andra var faktiskt sjukt mycket finare än mig! Men balen var inte som jag hade förväntat mig. No dreamprince som väntade på mig... haha nä men det var trevligt ändå med kompisarna. Kom hem vid sex-tiden imorse efter en festnatt på Teggan, så jag har bara sovit några timmar. Har även varit bad... Har hetsätit imorse och fortsätter nu. Börjar om imorgon som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards