Alla inlägg den 7 juni 2009

Av so-not-perfect - 7 juni 2009 20:37


Jepp... det blev chockladpuddingar i plural idag. Jag skämms! Landade på nästan 1200 kcl idag! Men har åtminstone powerwalkat skryllemilen. Det är så svårt att stå emot godis och bröd när min förbannade kropp skriker efter socker hela tiden! Den är van vid att få det för att sen spy upp det. Men nu har det blivit en vana, men jag verkar åtminstone kunna stoppa innan kalorierna blir föööör "många". Jag måste börja äta nyttigare igen. I have to have controle

Av so-not-perfect - 7 juni 2009 13:12

Har ätit en bra frukost för en timme sedan (yoghurt, musli, äppelmos (170kcl)). Så jag är sådär äckligt mätt nu. Men ändå  lockar chockladpuddingarna och det andra som pappa har köpt hem. Eller... jag är inte sugen, men eftersom jag vet att de finns där i kylskåpet, endast 10 meter från där jag sitter just nu, så är det inte lätt att sluta tänka på de. Men jag vill inte faila idag. Jag är jättetrött redan. Men känner mig duktig som har varit och röstat för första gången idag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards