Alla inlägg den 6 juni 2009

Av so-not-perfect - 6 juni 2009 21:00

Jag funderar på om jag ska äta nåt litet för förbränningens skull. Men jag vet inte. Jag kanske inte kan behärska mig då. Så många tankar som bråkar i mitt huvud.

Av so-not-perfect - 6 juni 2009 18:25


Jag dagdrömmer ofta som jag nog har nämnt innan. Jag hittar på fantasier om ett annat liv; om kärlek, om äventyr och drama... Jag drar mig undan verkligheten väldigt ofta och dras in i denna drömvärld. Jag älskar den! I den är jag älskad, jag tar stora risker och bara lever livet som om det vore min sista dag på jorden. Men trots att jag älskar detta så vet jag att det inte bara är bra för mig att leva på detta sätt i min låtsasvärld. För det gör att dessa drömmar endast förblir ouppfyllda och jag vill inte ligga på min dödsbädd när jag blir gammal och se tillbaka på mitt liv och tänka på det som kunde ha varit. Det vägrar jag! Så därför tänker jag resa mycket i mitt liv. Jag tänker ta risker! Jag måste våga öppna  mig för någon och älska. Jag vill prova på teater, jag vill så mycket!

Av so-not-perfect - 6 juni 2009 18:13

Gårdagen slutade på under 200 kcl plus träning. Sehr gut! Idag har det inte gått så bra. Ligger på panikartade 1220 kcl! Försökte äta normalt, men det failade (om man nu inte kan kalla 5 vita mackor med smör och sylt på raken för normalt). Så jag har nu också powerwalkat och det kommer att bli 1000 situps och en hel del hantellyft. Kämpa! Kämpa! Kämpa! Hur går der för er andra?

Ovido - Quiz & Flashcards