Alla inlägg den 11 juni 2009

Av so-not-perfect - 11 juni 2009 12:37

 


Oj, vad jag hade roligt igår! Champagnefrukost, lunch med klassen, utsläpp, röj på flaket, släkt och vänner, dricka, god mat och presenter! Underbar dag! Men gud vad jag hade fjärilar i magen minuterna innan utsläppet! Var jättenervös för att vara festens mittpunkt, så är ärligt talat riktigt glad att det är över, samtidigt som det känns väldigt tråkigt. Men kul hade jag och fina saker och framförallt pengar fick jag! Men maten känns hemsk! Jag känne ringa gränser och idag ville jag inte äta, men jag gör det ändå, antagligen för att jag vet att det ändå kommer att förstöras med de tre studentfester jag ska på idag.

Fick även reda på en sak som kommer att förändra min familj dramatiskt. Pappa är allt bra på att ställa till det även om han aldrig har elaka avsikter..

Ovido - Quiz & Flashcards