Alla inlägg den 7 juli 2009

Av so-not-perfect - 7 juli 2009 21:50

Jag mår verkligen uruselt. Var gång jag reser mig upp svartnar det för ögonen, världen snurrar, jag mår illa,huvudet värker och jag är svimfärdig. Ändå kan jag inte sova... Oj, vad jag klagar idag. Hehe.

Ont

Av so-not-perfect - 7 juli 2009 18:43

Hjärtat bultar fort som fan, effen jag vet... Men det gör också ont i höger lunga. Vet någon om det kan bero på effen?

Av so-not-perfect - 7 juli 2009 10:53

Tredje dagen på fastan. Nu börjar det kännas allt bättre. Jag känner mig nästan hög när jag lägger mig för att sova och vet att jag har klarat av ännu en dag. Men imorgon tror jag att jag tar lite paus och äter ca 500 kcl. Sen får vi se! Jag kämpar, var dag är en kamp.

Hur går det för er alla därute?

Ovido - Quiz & Flashcards