Alla inlägg den 29 juli 2009

Av so-not-perfect - 29 juli 2009 20:01

Har även cyklat ungefär 2 mil idag. Så jag är jättenöjd! Sammanfattningsvis (dagens träning) :

jogging (ca 30 min),

crosstrainer (knappt 13 min, blev avbruten av mamma som kom hem),

2 mils cykling,

500 situps,

75 hantellyft.

Av so-not-perfect - 29 juli 2009 15:06

Jag har satt igång med träningen igen. Nu får det FAN inte finnas några fler ursäkter om att jag är trött och har jobbat hela dagen eller liknande. För en fetknopp som jag MÅSTE träna, annars kommer jag att dö av fetma! Det är jag livrädd för-att inte kunna sluta äta, utan hetsäta ALLTID, varje dag tills jag sprängs. Men nej, nu ska jag fixa det (igen...). Har hittills jobbat hela förmiddagen och sedan joggat. Ska smyga mig ut på en promenix eller träna på crosstrainern när familjen inte är hemma senare. Hehe... Ska även återinföra mina "kära" 500 situps om dagen och hantellyft. För nu är det dags! Måste träna något varje dag!

Ovido - Quiz & Flashcards