Alla inlägg den 12 juli 2009

Av so-not-perfect - 12 juli 2009 16:58

Usch jag mår skitkasst. Känner mig så deppig. Men nej! Jag måste ta mig upp. Jag ska ut och gå en promenix med mamma snart. Jag MÅSTE röra på mig ju!

Av so-not-perfect - 12 juli 2009 16:22

Det är inte klokt vilket utbrott min brosa fick precis. Jag kände inte ens igen honom, så läskig var han. Han är fullkomligt spelberoende och det gjorde ont i mitt hjärta att se detta. Att se mamma och pappas trötta anleten, deras sorgsna ansiktsuttryck. Han förstör familjen alltmer. Jag vet inte hur länge till mamma och pappa kommer att klara sig. Just nu skriker han hejdlöst och slår i dörrar, skriker samma sak om och om igen. Varför skulle det bli så här undrar jag? Han är så förändrad. Jävla spelberoende.


Förresten så bröt jag min fasta, blev bara två dagar. Men är jättestolt över att jag var ute och festade igår utan att ha ätit på två dygn. Så nu har jag ätit två nektariner. Tar antagligen något knäcke senare.

Ovido - Quiz & Flashcards