Alla inlägg den 9 juli 2009

Av so-not-perfect - 9 juli 2009 19:40

ÅH herregud! Jag kom in på min utbildning! Jag kom innnnnnnnn! IHHHHH

Av so-not-perfect - 9 juli 2009 19:09

Så har man fått en utskällning av mamma för att jag åt upp hennes choklad som hon tänkte ha ikväll. Vad underbar jag känner mig. Fan vad hon måste tycka att jag är en jävla tjockis som bara trycker i mig allt! Hon har ju inte precis fel heller. Nej, nu fan blir det fasta fram till tisdag, från och med imorgon!

Någon som är med mig?

Av so-not-perfect - 9 juli 2009 13:19

Kan du inte ta mig i dina armar och säga att jag är din?

Kan du inte flyga bort mig från detta kaos så kallat mitt liv?

För ärligt talat är jag inte säker på hur länge till jag överlever detta helvete!

Det känns som att alla tror att allt är bra nu, när jag får hjälp och så.

Men det är långt ifrån sanningen.

Det blir bara värre och värre.

Jag mår skit!

Åter igen vandrar jag längs världens ände och är på väg att falla.

De säger att de litar på mig när jag försäkrar de om att allt är finfint.

Men vad de inte vet är att jag är en jävla lögnare!
Jag ljuger för alla bara jag får vad jag vill ha.

Av so-not-perfect - 9 juli 2009 13:04

Fan ta mig! Har hetsat massor av choklad och glass! Faaaannnnnn! Jag känner mig fruktansvärt vidrig och vill bara dö! Det känns som innan jag började med pillerna. Känns som att jag likagärna kan sluta med de för jag kan ju ändå aldrig bli frisk. Försökte spy upp skiten, men det kom knappt något! Glass som brukar vara så lätt att få upp. ÅH Jag HATAR HATAR HATAR mig själv! DÖ DIN JÄVLA HORA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards