Alla inlägg den 13 juli 2009

Av so-not-perfect - 13 juli 2009 17:25

Urk, magen är full av mat... Detta är följden av en heldag med mamma på IKEA. Jag visade åtminstone för henne att jag åt och det var faktiskt jättegott. Men sen kom ångesten... Det blev lax med potatis och morötter, en liten bulle och sallad. Det var okej, men sen kom fettbomben: chokladmoussetårtbit, ½ morotskaksbit och ca 12,5 gram ragusa. Jag tog åtminstone inte mammas fetbomb: pommer, med schnitsel och bearsesås. Usch, det är inte ens gott! Men fan, jag borde brinna i helvete! Inte orkar jag träna idag heller, men jag har åtminstone gått och lyft många tunga saker idag. Åt en smoothie imorse också, för jag kände mig så svag. Märkte direkt hur mycket energi jag fick efter att jag ätit. Men tror inte att jag klarar av att äta mycket imorgon på grund av detta. uppskattar kaloriintaget till ca 1100-1250 kcl...

Ovido - Quiz & Flashcards