Alla inlägg den 3 februari 2010

Aj

Av so-not-perfect - 3 februari 2010 01:33

Kan inte sova på grund av en sådan jävla magkatarr. Försökte först med nuvalokol, sedan med lunelax, sedan med en ostmacka mitt i jävla natten. Inget funkade särskilt bra förutom mackan som börjar hjälpa först nu. Fattar inte varför detta kom just idag, för jag har faktiskt ätit alla måltiderna till fullo idag (stolt). Kanske är det för att min kropp inte är van vid det? Hur som helst har jag kännt mig så misslyckad och nära ett sammanbrott ett bra tag. Att mat kan ställa till med sådana problem för en... Men bara att äta normalt och hälsosamt EN dag är en jävla psykiskt såväl som fysiskt utmaning för mig. Nu går det inte ens att gå mina stressdämpande promenader som gör maten liiite lättare för mig pgs all snö. En annan svår sak är att jag varje dag är sugen på något gott och lätt byter ut det med en måltid och fifflar ännu mer med mat och träning efter det.  Men jag vet att i längden så ska jag klara detta. Jag måste tro på det. För det ska inte vara så här för alltid. Det får det inte vara.

Ovido - Quiz & Flashcards