Alla inlägg den 23 februari 2010

Av so-not-perfect - 23 februari 2010 21:09


En svartsjuk tjej har börjat maila mig igen om att jag tydligen snor killen hon vill ha från henne. Att han bara vill ha mig och skiter i henne. Må så vara tänker jag, men men inte fan är jag intresserad av honom! Tänker inte ens svara tjejen (som tydligen är helt besatt av honom) för vem vet vad sådana människor kan ta till sig. Stör mig så in i helvete mycket på tjejer som henne!


Get a life liksom!

Som om inte jag har annat för mig än att tänka på sådant ytligt skit. Jag har ju mitt eget personliga helvete att tänka på...

Av so-not-perfect - 23 februari 2010 20:48

Smaskar på min nygjorda brovvolisoppa som är hur smarrig som helst! Den innehåller även massor av vitaminer och mineraler och är till på köpet mycket kalorisnål. Detta kommer jag att äta fler gånger. :)

Är tyvärr uppe i ett normalt dagsintag snart. Mackor och choklad förstör som ni vet...


Har även varit på begravingen idag. Eller om man nu kan kalla "det" en begravning... Pratade om min snåla moster innan och det syntes verkligen. Ingen präst, bara några låtar, en kal kista av den billigaste modellen och allt tog bara 15 minuter... Det var så att man skämdes!

Ovido - Quiz & Flashcards