Alla inlägg den 9 februari 2010

Av so-not-perfect - 9 februari 2010 20:44

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

Saknat någon: mm
Ångrat något: alltför ofta...
Ljugit: hahah, dagens skämt!
Svikit någon: mm
Känt dig sämst: tell me about it...
Gråtit: antar att jag har småsnyftat lite, men har inte tillåtit mig en välbehövd tårflod
Skrattat: 
Varit sjuk: :D

Varit utomlands: nopp
Träffat någon som du chattat med på datorn: nej
Kysst någon: nej
Hoppat hopprep: haha nej

KÄNSLOR

Gråter du ofta: till o från, men då för mig själv
Skrattar du ofta: adå
Hur känner du dig just nu: förjävlig!
Hur har du mått den senaste tiden: se ovanstående svar
Har du funderat på självmord: för många gånger...
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: vem har inte det? ;P
Blir du lätt förälskad: hahha aa
Är du kär i kärleken: på sätt och vis, men min rädsla för den är nog starkare
Tror du på ett för alltid: faktiskt
Är du förälskad just nu: nej
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: definiera "tillsammans"
Har du blivit sårad av kärleken: ja
Har du blivit lycklig av kärleken: ja


UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: lite av varje just nu
Ögonfärg: Grön
Långt eller kort hår: kort - page
Stil: allt mellan himmel och jord efter mitt humör
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: ja, men jag tror inte på dem
Har någon sagt att du borde bli modell: mm
Har du långa naglar: inte för tillfället
Sminkar du dig: när jag känner för det
Varför, är du inte vacker utan?: förstärker bara mina egna drag. dessutom får jag bättre självförtroende av det och känner mig vackrare






Av so-not-perfect - 9 februari 2010 20:38

Jag har fått en award av Em - http://www.bloglovin.com/m/70613535/a/0

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

1. jag älskar lila o hello kitty just nu :D
2. jag har gröna ögon
3. jag har väääldigt svårt att behålla en hårfärg särskilt länge, tröttnar så snabbt
4. jag har aldrig haft en pojkvän
5. jag deppar alldeles för mycket
6. jag är något av en hypokondriker
7. jag pratar alldeles för mycket och har alltid rätt (anser jag)

Sju bloggar jag vill tilldela award:gör det sen

Av so-not-perfect - 9 februari 2010 18:51

olustig olustig. konstig. förvirrad. måste ut o röra på mig. orkar inte. vill inte. vet inte. vad är rätt? vad är fel? borde. måste. ska. eller? jag vet inte. jag är inte normal. jättekonstig. förvirrad. vad håller jag egentligen på med?

Ovido - Quiz & Flashcards