Alla inlägg den 28 februari 2010

Av so-not-perfect - 28 februari 2010 21:37

Okej, jag ljuger aldrig här. Åt choklad precis som jag fick av pappa. Så är uppe i drygt 1900 kcl nu. Så gör situps och sådant resten av kvällen.

Men ärligt - jag är allright! :)

Av so-not-perfect - 28 februari 2010 20:43

Har varit med några av mina underbara kompisar hela dagen. Vi gjorde asgoda vegetariska piroger som jag inte åt. Satt med de när de åt och sedan när de väl var klara så ångrade jag mig såklart och åt två. Men det är okej, för de var supergoda och rätt tunna, så det kan inet ha varit alltför många kalorier i dem. Är uppe i 1500 kcl nu. Good? Min hjärna och mage säger ja, min sjukdom NOOOOO! Vet att jag borde hålla mig här så att jag inte överäter eller tvärtom. Men när jag ser denna siffran nu så känns det alldeles för mycket! Men ändå... Jag vet ju att jag behöver det. Jaja, det är väl okej.


For now.

Ovido - Quiz & Flashcards