Alla inlägg den 18 februari 2010

Av so-not-perfect - 18 februari 2010 19:55

Hade köpt naturgodis (mest jordgubbar och pistagenötter) som jag tänkte spara till helgen då jag ska iväg med några kompisar. Men ack nej, jag kan inte låta bli att nalla därifrån... Så är uppe i 1650 kcl nu... Men fan! Jag ska inte låta detta bli en ursäkt till hets! Har jobbat mycket idag, varit ute och gått en lång sträcka och gör situps nu. Så jag har förbränt en ca 350 extra kcl idag. :D


Jag ska inte ge upp!

Av so-not-perfect - 18 februari 2010 18:14

^^ = varning för argt inlägg.


Ja, som ni förstår så är jag jävligt pissed off. Varför? - jo , för att min moster har valt det billigaste jävla skitet med kista och sådant till min underbara gammelmormor. Mamma är lika förbannad för när hon frågade om priset för allt inkluderade blommor så sa min moster; "Blommor? nä, varför ska jag slösa pengar på sådant när allt ändå ska brännas i ungnen? Det är ju jag som får lägga ut pengarna för kalaset" Alltså, hur jävla snål och kallhjärtad får man bli? Hon är ju fan rik och det var hennes mamma som dog! Den som alltid har älskat och tagit hand om henne. Förtjänar hon inte ett värdigt slut eller? Fyfan, säger jag bara! Hon ska inte ens vara med på begravning. Jävla satkärring! Det är nästan så att man skäms över att vara släkt med henne. Men mamma fixar blommorna i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards