Alla inlägg den 2 september 2009

Av so-not-perfect - 2 september 2009 23:01

Har fixat så oerhört mycket med plugget idag, så jag tänkte unna mig en liten matresumé av dagen. Det har gått bra i alla fall! Puhhh!


Intag:


  • 2 äpplen
  • 4 knäcke med 2 skivor kalkon
  • 1 varma koppen; sparris

Totalt: ca 350 kcl


Nu ska jag försöka sova. Godnatt på er alla! :)

Av so-not-perfect - 2 september 2009 19:06

Jag är så stessad! Känns som att inget kommer att gå vägen. Jävla universitet! Är i alla fall inte alls hungrig, springer fram och tillbaka och de böckerna jag ska ha är slut! Vafan??? Är det någon här som har erfarenheter från universitetet som kan tipsa mig? Jaja, åker till en kompis som behöver mig några dagar nu i alla fall. Vet att jag borde stanna hemma och ordna upp allt detta, men jag tänker inte överge henne när hon behöver mig. Never!

Ovido - Quiz & Flashcards