Alla inlägg den 13 september 2009

Av so-not-perfect - 13 september 2009 23:46

Fick återigen kommentaren om hur beniga mina armar är. Det är konstigt hur andra kan uppfatta saker som inte alls stämmer med mitt synsätt. Blir dock bara mer motiverad vid sådana här kommentarer, för om de nu tycker att jag ser ut så nu, tänkt då om jag gick ned en tio kilo till! Kanske till och med jag kunde se det som de andra nu säger att de ser. Kanske jag kunde känna lite lycka.

Av so-not-perfect - 13 september 2009 23:14


Blodet droppar längs med mina handleder. Fan vad vackert blod är! Det fysiska tar över och jag kan äntligen andas ut. Toalettbesöken har visst ersatts med ännu en självdestruktivitet. Lucky me... Jag har varit fullständigt värdelös och oduglig idag. Ser ut som en jävla flodhäst! Det går bara djupare och djupare. Men jag ska  bli fin! Sanna mina ord! Jag tänker inte vara så här grotesk länge till.

Ovido - Quiz & Flashcards