Alla inlägg den 8 september 2009

Av so-not-perfect - 8 september 2009 21:51

Tror inte att jag riktigt gillar denna nya "bloggplatsen", föredrog den gamla, men man får väl nöja sig. Maten har väl varit normal (även om den ligger en bra bit under det rekommenderade dagsintaget). Har varit på exkursion hela dagen och därmed haft med mig matsäck. Det är jävligt jobbigt att äta med andra. Jag vet inte riktigt om jag äter för mycket eller för lite. Känner mig som ett riktigt slug och det känns verkligen som att alla stirrar på mig när jag äter och äcklas av mig. Så därför föredrar jag att äta ensam, men ändå inte, för här kan jag liksom gå lite mer efter en "bra" ätrytm och försöka äta som de övriga. Slipper också delvis de hemska ångesttankarna när jag borde vara social och med på föreläsningarna. Men om någon undrar, så mår jag inte precis bättre. Jag vill fortfarande så mycket och ändå så lite vettiga saker! Jag vill vara smalast, vackrast, lyckligast eller kanske deppigast. För då får jag tycka synd om mig själv. Men snälla ni, tyck inte synd om mig, det har jag nog med folk som gör...

Ovido - Quiz & Flashcards