Alla inlägg den 14 september 2009

Av so-not-perfect - 14 september 2009 22:35

Vad gör man när någon som man inte riktigt känner, säger att han har djupa känslor för dig och han är mycket äldre än dig? Jag gillar att han ger mig komplimanger, jag gillar att känna mig eftertraktad. Men är det rätt av mig att uppmuntra honom? Eller, jag varken uppmuntrar honom eller säger nej, men jag vill bara ha någon som bryr sig. Jag vill inte vara ensam. Vill heller inte såra någon och vet inte om jag vill ha honom eller någon alls för den delen. Eller jo, jag vill ha en pojkvän, men jag är rädd. Jag flyr var gång jag gillar någon.

Av so-not-perfect - 14 september 2009 22:35

Vad gör man när någon som man inte riktigt känner, säger att han har djupa känslor för dig och han är mycket äldre än dig? Jag gillar att han ger mig komplimanger, jag gillar att känna mig eftertraktad. Men är det rätt av mig att uppmuntra honom? Eller, jag varken uppmuntrar honom eller säger nej, men jag vill bara ha någon som bryr sig. Jag vill inte vara ensam. Vill heller inte såra någon och vet inte om jag vill ha honom eller någon alls för den delen. Eller jo, jag vill ha en pojkvän, men jag är rädd. Jag flyr var gång jag gillar någon.

Av so-not-perfect - 14 september 2009 22:35

Vad gör man när någon som man inte riktigt känner, säger att han har djupa känslor för dig och han är mycket äldre än dig? Jag gillar att han ger mig komplimanger, jag gillar att känna mig eftertraktad. Men är det rätt av mig att uppmuntra honom? Eller, jag varken uppmuntrar honom eller säger nej, men jag vill bara ha någon som bryr sig. Jag vill inte vara ensam. Vill heller inte såra någon och vet inte om jag vill ha honom eller någon alls för den delen. Eller jo, jag vill ha en pojkvän, men jag är rädd. Jag flyr var gång jag gillar någon.

Av so-not-perfect - 14 september 2009 22:25

Sörplar i mig läsk, försöker få bort ångesten, försöker glömma de andra dagarnas misslyckande. Lyssnar på deppmusik - Morrisey - Everyday is like sunday. Börjar om på nytt igen. Har ätit för under 300 kcl idag. Det är okej, men inte tillräckligt bra. Det är aldrig tillräckligt.

Ovido - Quiz & Flashcards