Alla inlägg den 4 september 2009

Av so-not-perfect - 4 september 2009 13:43

Idag ska jag vara duktig... Jag ska vara social, vänlig, rolig och allt annat shit som folk gillar. Jag ska åka till kompisen över natten, så tåget går senare. Visst, jag har ingen lust, men jag MÅSTE! Annars förlorar jag min bästa kompis känns det som. Men gud, vad trött jag är! Fattar inte varför, försöker ju äta "bra" och allt det där. Jag försöker ju verkligen, men känns inte riktigt som att det kommer att gå jättbra med det idag. Kommer antagligen att bli antingen för mycket eller för lite. Jag orkar inte riktigt hantera allt på samma gång, det blir helt enkelt för mycket. Så det blir fest ikväll igen, hoppas jag klarar det bättre än förra gången. Hoppas jag träffar någon trevlig kille och att jag inte siter och har ångest ett rum någonstans. Jag måste vara mer öppen och ge folk en chans att visa sin bästa sida. Nej, nu gäller det bara att bita ihop!

Vad ska ni hitta på ikväll? :)

Ovido - Quiz & Flashcards