Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Snälldum

Av so-not-perfect - 28 september 2009 23:44


Tänkte berätta lite om hur det gick i fredags/lördags. Har inte riktigt orkat sitta framför datorn, därför har det tagit tid. Så då kör vi! Vi var och förfestade, sedan blev det till nationen. Där var det som vanligt lite sliskiga killar, som självklart skulle stöta på mig och kompisen. Träffade en fransman, en italienare osv. Ville dock inte dansa med italienaren först, för att han inte var, ursäkta mig "snygg". Så jag gjorde som många andra gånger, bland annat under denna kväll, jag flyttade mig helt enkelt till en annan plats på dansgolvet, eller så ignorerade jag dem bara. Men tråkigt nog så fattade just denna killen inte, så jag dansade med honom för att vara snäll. Jag bjöds på några drinkar under kvällen, men kunde knappt förmå mig till att dricka sådant. Så en gång valde jag en cola light och en annan fick jag cider. Denna drack jag dock knappt av. Ville bara vara artid... Jag och italienaren pratade och jag tyckte att jag visade att jag inte var intresserad av honom, men han ville inte acceptera det. Så han blev sur och då kom en snäll kille och hjälpte mig (som var kompis till killen som min kompis dansat med och även jag lite på kvällen). Så han hjälpte mig att bli av med den efterhängsna killen. Vi spelade lite boyfriend and girlfriend. Så elakt, jag vet... Han blev aspissed på honom, men till slut fick vi bort honom. Måste sluta att vara så "snälldum".


De killarna som jag just snackade om, som vi hade dansat med, bjöd oss på hemmafest och de verkade trevliga, så vi följde med dem. Vet att man inte bara ska följa med främmande killar hem, men det har ju gått bra innan. Så why not liksom? Det blev faktiskt riktigt trevligt! Så jag cyklade hem genom stan någon gång efter sex och var så grymt trött och förkyld...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards