Alla inlägg under oktober 2009

Av so-not-perfect - 10 oktober 2009 21:33

Är så äckligt jävla förbannad på mig själv! Jag kan ALDRIG göra något rätt! Skulle träffat några fina kompisar på en fest igår som jag inte har träffat på jättelänge, men jag kom ju självklart på en massa svepskäl för att INTE göra detta. Istället stannade jag hemma, trots att jag knappt står ut med mig själv som sällskap! Skulle träffa några idag också, men hade världens huvudvärk... Ja, som in märker så kan jag komma på en massa fucking anledningar för att inte vara social. Låt mig inte göra det imorgon!


Så nu undrar ni kanske vad lilla fettot har gjort denna lördagskväll? Jo, hon har tryckt i sig glass, godis och paj som hon sedan har spytt upp i en plastpåse som nu ligger gömd i hennes soptunna. Det gamla vanliga ni vet... Hon kunde helt enkelt inte stå emot detta. Det är så barnsligt lätt att spy upp glass. Blir antagligen rakbladet senare igen... Men ska försöka att hålla mig borta från ännu en av mina underbara destruktiva metoder för att lätta trycket.


Lyssnar på skönaste bandet HIM nu och försöker att inte göra fler dumma saker ikväll.


Sångaren (Ville Valo) i finska bandet HIM (för de som inte redan vet ;P)

Av so-not-perfect - 9 oktober 2009 12:50

Tänkte på en sak som jag absolut skulle betala vad som helst för om den fanns och fungerade. Nämligen om man kunde sätta in ett rör utifrån halsen in i matstrupen så att det man åt gick in i det röret och ut i en påse eller något, så att man på så sätt kunde äta vad man var sugen på, utan att få i sig de där extra kalorierna. Hade inte det varit en underbar uppfinning? :)

Av so-not-perfect - 8 oktober 2009 14:52

Hehe har nu beställt stackers7 och ephedera tror jag det hette. Det är bra, för effen känns inte tillräckligt stark längre. Har inte ätit något än så länge. Har städat och varit ute och gått. Ska försöka få in lite träning senare också så att jag bränner bort äckelkalorierna från igår!

Av so-not-perfect - 7 oktober 2009 23:45

HAHAHAHAHA på mig! Fan vilket bra ordförråd jag har idag... Men ärligt, jag lär mig aldrig. Det är helt enkelt som man brukar säga "man kan inte lära gamla hundar sitta". Samma sak är det med mig. Jag kan inte få in normaliteten i vardagen.

Av so-not-perfect - 6 oktober 2009 02:04

Åt precis en macka med kycklingpålägg och lite räkost. Upptäckte att sömnen inte ville komma för att min fucking, jävla mage var hungrig! Men jag ska INTE ha ångest över det! Jag ska inte kompensera för det imorgon eller skita i allt som det också kan bli. Jag känner ju ändå mer eller mindre ingenting längre... Förutom avundsjuka. En dödssynd.

Av so-not-perfect - 6 oktober 2009 01:32

Är jättetrött, men kan verkligen inte sova. Kommer nog att bli gnällig imorgon...

Av so-not-perfect - 3 oktober 2009 22:12

Överlevde en riktigt turbulent kväll igår.

Av so-not-perfect - 2 oktober 2009 15:12

hittills har jag gjort det 2 gånger idag som jag trodde att jag hade slutat med. Med vemod rycks jag allt längre in i detta.

Befrielsen.

Lättnaden. Ruset efteråt när man är helt snurrig, blodig i halsen och man ser ljusfläckar. Det är hemskt, men beroendeframkallande. Idag har det gått upp och ned hela tiden. Äter, spyr, äter, spyr... Jag ser redan att jag måste ha gått upp enormt mycket i vikt. Var nere i affären innan och köpte hem det jag åt igår. De får inte veta vilka mängder jag kan vräka i mig.

Bakar nu. Varför vet jag inte. Jag blir lugn, men jag vet att jag kommer att äta det också. Familjen blir i alla fall glada.

Har varit elak och avbokat festen jag skulle till med kompisarna. Det går inte nu. Jag är inte på humör för att gå ut och ha kul. Speciellt inte nu när mitt ansikte är så jävla svullet. Men jag har bara mig själv att skylla.

Ovido - Quiz & Flashcards