Alla inlägg under oktober 2009

Av so-not-perfect - 2 oktober 2009 12:15

Jag skakar av köld. Så går det när man börjar dagen med att avsluta glasskartongen från igår. Spydde... Åt så jävla mycket igårkväll. Åt upp HELA rulltårtan, 1½ liter glass, mackor... Fyfan alltså! Måste straffa mig själv, måste lätta på trycket, på inget. Skär och skär och skär. I samma sår många gånger så att det inte ska bli för många. På ställen jag inte visar alltför ofta. Jag skulle ju sluta, jag skulle ju bli normal. Men ändå ökar mina problem och jag blir värre, värre och värre. Varför skriver jag detta? Varför berättar jag detta för er när jag skämms så? Jag vet inte, jag vill bara skriva av mig och inte känna mig så ensam längre.


 

Av so-not-perfect - 1 oktober 2009 22:13

Låten "Du måste finnas" (från filmen Nybyggaren) spelas för fullt hos mig nu. Kärlek!


http://www.youtube.com/watch?v=4JWMzO65t6Y

Av so-not-perfect - 1 oktober 2009 21:29

De måste göra det för att jävlas med mig.

För att se när jag misslyckas ännu en gång.

För att ha bevis. SLUTA KÖPA HEM FRESTELSER!!! Lås bara in mig i en jävla skrubb och kasta bort nyckeln. Jag är rädd för mig själv. För att mina begär ännu en gång ska visa sig starkare än mig. Jag kommer att falla samman och det kommer att vara ER förtjänst kära mamma och pappa. Stötta mig! Sluta att köpa hem frestelser som jag har så jävla svårt att motstå! Men jag tänker inte äta detta bakverk idag. Never! Det kommer väl imorgon antar jag... Men just nu skriker det på mig från kökets lugna vrå. Men JAG ÄR STARKARE!

Av so-not-perfect - 1 oktober 2009 21:23

Jag är en sjukt patetisk individ. Hetsade igår. Idag har jag därför rört på mig så mycket som möjligt och inte ätit vidare bra. På bion innan var jag påväg att få en gråtattack. Jag vet inte riktigt varför, men det kändes bara som att någonting inuti mig ville ut, utttttt! Men jag bet ihop, som den duktiga flickan jag är... Jag bet ihop, för allas bästa.

Ovido - Quiz & Flashcards