Alla inlägg den 11 november 2009

Av so-not-perfect - 11 november 2009 18:52

Massa dumle i magen.

Känslor just nu:

Uppblåst!

Tjock!

Äcklig!

Krämig!

Jävlig!

Full!

Lat!

Äckel!

Dö!

Död åt mig och mitt feta äckel!!!

Av so-not-perfect - 11 november 2009 17:35

Det var väl ungefär en vecka sedan jag skrev något här på bloggen. Under denna vecka har det hänt mycket och det är därför som jag har varit så frånvarande här.


Pappa, om du läser detta, så berättade ju du att du har snokat runt bland mina personliga texter och dylikt för att få reda på hur jag verkligen mår. Antagligen så kommer du att läsa just detta också. Antagligen borde jag vara rasande på dig som går igenom mina privata och mörka tankar. Men om du mår bättre av det så gör det faktiskt inte mig något. Trots att du läser min blogg så tänker jag verkligen inte sluta att skriva här bara för den saken. Jag behöver detta för att skriva av mig och det är väl bättre att jag gör det än att jag tar ut det på andra dåliga saker, inte sant? Men när jag tänker på allt som du måste ha läst här, blir jag ledsen. För de sakerna är så känsliga för mig och jag vill ju inte att du ska veta om de sakerna, för jag är ju eller vill vara stark inför er.


Så därför pappa, kommer jag att skriva om det som har hänt för att jag behöver lätta på mitt hjärta någonstans,för någon, nu när jag inte får berätta om det för mina vänner. Här är jag ju (eller borde vara) anonym och det är ju mina kära tillflyktsplats som säkert mer än en gång har räddat mig från att göra riktigt, djävla dumma saker.

Ovido - Quiz & Flashcards