Alla inlägg den 29 november 2009

Av so-not-perfect - 29 november 2009 19:36

Jaha, mina farhågor har visst bekräftats. Enligt mamma och brosan har jag gått upp i vikt. Jättekul att höra alltså! Vad intelligenta ni är som säger sådana saker till mig när ni vet hur jag mår av det. När ni vet vad jag gör. Att be om ursäkt eller låtsas om ingenting sedan hjälper heller inte ska ni veta. Jag är varken född igår eller döv!  Men tack ska ni ha! Det blir bara att träna mer så att ni blir nöjda era jävla idioter! Nu vet jag i alla fall hur avskyvärd jag är säkert. Nu kan jag hindra det hela från att gå förjävla långt! CP!CP!CP!CP!CP!

Av so-not-perfect - 29 november 2009 18:05

Hej hopp på er! Har nyss varit på julskyltning. Men inte ens det kunde få mig på bättre humör. Är så stridslysten och ettrig att till och med jag märker det. Tar ut det på den som står närmast. Snällt... Äter frusna bananbitar och dricker cola light nu. Ska fördriva kvällen med att kolla på senaste HP-filmen.

Ovido - Quiz & Flashcards