Direktlänk till inlägg 29 november 2009

Bekräftad avskyvärdhet

Av so-not-perfect - 29 november 2009 19:36

Jaha, mina farhågor har visst bekräftats. Enligt mamma och brosan har jag gått upp i vikt. Jättekul att höra alltså! Vad intelligenta ni är som säger sådana saker till mig när ni vet hur jag mår av det. När ni vet vad jag gör. Att be om ursäkt eller låtsas om ingenting sedan hjälper heller inte ska ni veta. Jag är varken född igår eller döv!  Men tack ska ni ha! Det blir bara att träna mer så att ni blir nöjda era jävla idioter! Nu vet jag i alla fall hur avskyvärd jag är säkert. Nu kan jag hindra det hela från att gå förjävla långt! CP!CP!CP!CP!CP!

 
 
Ingen bild

Kim

30 november 2009 04:09

Hej, hittade din blogg av en ren slump. Jag har vart i nästan samma sits som din pappa o bror men jag visste inte om att min dåvarande flickvän hade ätstörningar, (fick reda på det efteråt) jag brukade skoja med henne o säga gud vad smal du har blivit eller vad tjock du blivit, men jag sa det alltid på skoj för jag påpekade för henne att jag gillar tjejer som är lite "mulliga" varför går man då o spyr? när ens pojkvän sagt att han gillar mulliga tjejer? (jag skäms för att jag sagt det nu, även fast jag visste ju inte om hennes problem då) din pappa o bror borde aldrig säga sådär till dig när dom VET OM att du har ätstörningar, prata med dina kompisar eller oss killar som gillar tjejer som ÄTER MAT =) jag gillar både smala och normala samt mulliga tjejer ska du veta, men det JAG personligen gillar mest är lite tjejer med "kött på bena" stå på dig och ge inte upp, ALLA är vackra!

 
Ingen bild

Kim

30 november 2009 04:12

(menade mamma, inte pappa, skrev fel)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av so-not-perfect - 10 oktober 2012 17:13

Blev grymt förvånad imorse när vågen visade på -1 kg sedan förra veckan. Trodde aldrig att jag hade gått ned npgot i vikt eftersom jag har ätit massor av godis och dylikt flera dagar, så jag blev positivt överraskad imorse över hur konstigt min kropp...

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 19:10

-1650 kalorier idag :)

Av so-not-perfect - 1 oktober 2012 13:20

Gud, vad länge sedan det var som jag skrev här. Jag trodde att jag hade lämnat denna blogg bakom mig, men antar att jag behållde den lite som en snuttefilt då den var min trygghet under flera år där jag kunde skriva exakt vad jag kände, utan att behö...

Av so-not-perfect - 20 februari 2012 20:31

Är helt avtrubbad, utan någon enligt mig acceptabel anledning Allt är ju bra Vågar bara inte hoppas eller göra några framtidsplaner Vill gråta en skvätt i hopp om att bli jag igen, men det är lönlöst Det finns ju inget att gråta för,  bara ...

Av so-not-perfect - 7 december 2011 19:02

Det går bra nu

Ovido - Quiz & Flashcards