Alla inlägg den 21 november 2009

Av so-not-perfect - 21 november 2009 20:29

Tog tre koffeintabletter för någon timme sedan. Där ser ni - no "drugs" more. Hehe. Detta är bara rätt svagt jämfört med det jag hade innan. Men det får väl duga. Läste tills klockan var halv sex inatt, så jag är rätt slut. Men nu blir det träning för hela slanten med hög, great musik! :D

Av so-not-perfect - 21 november 2009 19:21

Måste träna bort det jag har ätit idag! Måste bli ren och fin och lugn och lyckad - lycklig eller i alla fall ingenting.

Av so-not-perfect - 21 november 2009 15:45

Lugn, lugn, lugn! Fan, jag vet inte varför, men nu äter jag för mycket fast jag inte behöver! Känns som att det är för att göra mig lugn, att dämpa en inre oro. Behöver fly från mig själv kanske? Orkar inte med att vara "duktigt"? GAHHH!! Jag känner mig som ett barn som springer efter sin älskade nalle för att få tröst. Men för vad vet jag inte.

Ovido - Quiz & Flashcards