Alla inlägg den 30 november 2009

Av so-not-perfect - 30 november 2009 19:29

Nu känner jag mig trygg! Har äntligen fått tag på ett par nya burkar med allevo fiber+. Nu ska nog allt bli bra. Ska träna snart. Träna bort all choklad. Det enda ordentliga jag har ätit idag är en banan och flingr med mjölk imorse.

Av so-not-perfect - 30 november 2009 16:15

Nej nej nej nej! Jag har lurat mig själv igen så innerligt att jag verkligen trodde på det! Jag ville aldrig sträva efter att leva ett kärlekslöst liv! Det var bara en lögn för att skydda mig själv från att bli sårad! Jag vill ju ha kärlek! Jag vill ha romantik, jag vill ha kyssar och jag vill att det ska betyda något! Jag vill ha livslång och evig kärlek!


Så jag måste bli mitt gamla jag och sluta upp med att vara cynisk. Det är ju inte jag och har aldrig varit det heller. Jag vill inte gå miste om det som är kärast i livet. Så jag ska försöka med att inte stöta bort allt och alla, men jag ska göra det på mina villkor och om jag verkligen hittar den som jag vill ha, ja, då är ju  livet för kort för att titta bort...

Av so-not-perfect - 30 november 2009 08:58

Ajajajaj! Banan, praliner, massor av kex, flingor med mjölk... Kul start på dagen. Har nu asont på höger och vänster sida av magen. JAG LÄR MIG FAN ALDRIG! Vill skära upp armarna ännu mer, men de ser redan så hemska ut efter förra gången. Tror aldrig att jag kan visa mig i kortärmat igen.

Ovido - Quiz & Flashcards