Alla inlägg under juli 2009

Av so-not-perfect - 3 juli 2009 12:45

Effen har kommit... De var mindre än vad jag trodde. Börjar med de antingen imorgon eller i övermorgon. Snälla, låt de funka!

Av so-not-perfect - 2 juli 2009 22:31

Jag vill inte gå och lägga mig nu. Jag känner mig enormt tjock och förtjänar inte sömn och det är så sjukt varmt! Önskar nästan att mitt rum var en igloo. Men jaja, jag borde inte klaga för jag slipper åtminstone frysa hela tiden. Ska försöka bita ihop och somna. Jag måste vara utvilad till jobbet och fastan imorgon.

I can do it!

Av so-not-perfect - 2 juli 2009 21:11

Tisdag:

-

Onsdag:

lite grillat kött


Idag:

mer än jag borde ha ätit, ungefär ett normalt dagsintag... bläh!


Fredag

Kör på fasta


Lördag:

ungerfär 500kcl satsar jag på


Söndag:

Kör på fasta


Måndag:

Kör på fasta




Ovido - Quiz & Flashcards