Alla inlägg den 17 mars 2009

Av so-not-perfect - 17 mars 2009 20:02

Jag skrev innan att jag inte skulle äta något idag. Men jag fick panik. Jag vill ju inte att min kropp ska ställa in sig på svält, måste ju tänka på min ämnesomsättning. Så idag har jag ätit:


* 2 tunna knäcke med lättkeso, 2 cocktailtomater (100kcl)

* liten banan, knäcke (90kcl)

 Totalt: 190 kcl


Jag har även tränat crosstrainer, 1 h pw, 500 situps (hittills)


Jag har även börjat med en ny matbok igen. Annars förlorar jag bara kontrollen och äter hejdlöst. Måste återta kontrollen.

Av so-not-perfect - 17 mars 2009 11:14

 


Jag vaknade idag fylld av självförakt. Det var så djupt att jag bara ville ligga kvar i min säng med stängd dörr och fördragna gardiner resten av dagen. Men jag tog mig upp. Om jag hade varit smal och fin hade jag kunnat ligga kvar, men tjockisar som jag måste upp och träna.


Ställde mig på vågen. Var beredd på dödsbudet. Men vågen visade istället att jag hade gått ned i vikt What? Vågen måste vara hur snurrig som helst. Den ljuger säkert, för jag känner mig tjockare än någonsin. Sedan vägde jag mig igen och då sade den istället att jag vägde samma som igår, sedan hade jag visst gått upp typ 3 kg. Det sista stämmer säkert, så ingen mat kommer i alla fall innanför min mun idag. Man vill ju vara på den säkra sidan.


Nä, ska ut senare i det soliga vädret. :) Skolan kallar... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards