Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av so-not-perfect - 1 augusti 2009 19:55

Så sjukt efterbliven jag är. Jag har haft värsta "måste äta hela tiden, måste äta allt nuuu dagen" följt av ett sjujävla spykalas. Måste verkligen påminna mig om att det är dags att sluta spy när bananer och riskakor kommer upp som åts några timmar före...


Sedan har jag dissat vänner som jag vill träfa,men inte klarar av att träffa just nu p.g.a detta. Så, ja jag stänger ute de jag älskar igen och ännu mer. Man borde fan spärra in mig, för jag kan verkligen inte hantera min vardag längre. Jag kan inte vara den person som jag borde vara och vill vara. Jag är någon annan, någon som jag inte vill vara... Denna ätstörning har verkligen förstört mitt liv och jag vet inte hur jag ska komma tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards