Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av so-not-perfect - 20 augusti 2009 21:24

What you give is what you get. Believe me...

Av so-not-perfect - 20 augusti 2009 19:22

 


 Wasting the dawn med 69 eyes och Ville Valo


Been runnin' away
so long from the day
Into the strange night of stone
To fade away
As the light is gently
Bleedin' out of my soul
Penetratin' the evening
As I ride
On this endless road

But you can't turn back the time
It always gonna wait on the line

Some may wish never to be born
Wastin' the dawn
Like a rose growin' from the Christ's thorn
Wastin' the dawn

Been waitin' for you for so long
Little bird of prey
To fly me higher
To the brighter day
Where the Lizard lingers long
Under the sun
Forgettin' the night
Darkest July
Paris '71...


Har avgudat denna låt sedan första gången jag hörde den. Vilka underbara minnen om min "emotid" med sötisen. Miss her! Men låten återspeglar verkligen mina känslor och är grymt bra!


Av so-not-perfect - 20 augusti 2009 19:06

Har ätit alldeles för mycket skit idag. Tror att det är mitt sätt att hantera saker och ting, särskilt det här med brosan. Så jag börjar om från ruta ett igen imorgon.

Av so-not-perfect - 20 augusti 2009 09:15

Så har allt fuckat sig igen med brosan... Stackarn. Jag får försöka ordna upp det.


Åt ingenting igår, men det var svårt, för jag var med kompisarna hela dagen och kvällen och de oroade sig och ville att jag skulle äta. Men det gick bara inte, jag förtjänade inte det. Men nu sitter jag här och kämpar för att få ned min frukost. Har verkligen ingen matlust alls, men jag måste MÅSTE övervinna detta. Egentligen hade jag bara velat fasta hela dagen, men jag vet ju vart det leder.

Ovido - Quiz & Flashcards