Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av so-not-perfect - 26 augusti 2009 22:50

Känner verkligen för att supa mig riktigt full idag och droga ned mig! Men jag får väl vänta tills fredag då det ska bli party för hela slanten! Vill bara supa ned mig ordentligt så att jag blir totalt tom och likgiltig bara för ett tag. Jag vill vara riktigt bad bara för sakens skull. Slutar väl som vanligt att jag strular runtoch skämmer ut mig och har världens baksmälla dagen efter... Blir ju automatiskt världens börda igen för kompisarna. Men det kan det ju vara värt ändå, eller?

Av so-not-perfect - 26 augusti 2009 21:52

 


Nu ska jag plåga mig själv ännu mer genom att skriva upp vad jag har ätit idag:


  • två grova mackor med keso/philadelphiaost
  • litet äpple
  • 160 gram mörk choklad
  • nästan en hel kallogg´s bar
  • stor chokladmuffin
  • tortillini med tomatsås
  • nektarin
  • glass
  • två knäcke
  • 3 vita mackor med lite ost och smör
  • 4 riskakor

Döda mig, för jag förtjänar inte att leva. Det är jag som är delaktig till att folk dör av svält. Måste sluta äta all mat!!!

Mat

Av so-not-perfect - 26 augusti 2009 21:49

Jag är arg på mig själv för att jag ger upp och bara äter en massa skit! Jag är arg för att jag vet vad jag kommer att göra imorgon! Jag kommer att svälta, jag kommer att ljuga för att klara av en matfri dag. Det kommer inte att gå, för jag är med min vän hela dagen och hon kommer att tvinga mig att äta. Men det ska inte bli mycket. Nej, jag ska inte låta fetman ta över min kropp igen så som den har tagit över min själ.

Av so-not-perfect - 26 augusti 2009 21:18

Födelsedagen har varit helt underbart fantastisk! Tack för att ni finns! <3

Ovido - Quiz & Flashcards