Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av so-not-perfect - 5 augusti 2009 20:04

Jag känner mig lite ensam och uttråkad... Det är en nackdel med denna skit; jag isolerar mig antingen för att jag vill undvika mat eller för att jag inte står ut med att vistas bland folk när jag är så ful och äcklig. Vad hittar ni på? :)

Av so-not-perfect - 5 augusti 2009 19:27

Läste i en blogg om hur mycket bättre morgonträning är. Är verkligen ingen morgonperson, men jag tänkte att om jag börjar med att träna direkt, så kommer jag att hinna med mycket mer träning under dagen och förhoppningsvis slippa undan mammas och pappas misstänksamma blickar...

Av so-not-perfect - 5 augusti 2009 18:42

Vilken hemsk ätardag jag har haft! Både igår och idag! Det var jobbigt med maten och efterrätten hos gudföräldrarna idag... Magen var full av mat från en rejäl hetsfrukost. Men jag bet ihop och tog mig igenom det. Har i alla fall lyckats slita mig från födelsedagsfesten med släkten imorgon. Som den lögnare jag är, sa jag att jag kände att jag var påväg att bli sjuk. De trodde på mig, vilket är bra! Då kan jag stanna hemma och träna extra mycket utan att de vet om det! Då kör vi på fasta i två dagar nu då! Work it out!

Ovido - Quiz & Flashcards