Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 23:06

Så trött på deras skrik, deras hat och tjat gentemot varandra. Kan de inte bara hålla käften för en gångs skull? Får magkatarr av detta. Av denna oron, ångesten och ostabilitet. Jävla familj man har...

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 22:47

Haha, gud vad många inlägg jag har skrivit idag! Men behöver verkligen skriva av mig. Hamnade visst på drygt 800 kcl idag istället. Dålig jag är... Kvällar är verkligen inte min grej. Veckan kommer heller inte att bli särskilt bra. Är bortbjuden på födelsedagskalas, middag och bröllop denna vecka. Kommer aldrig att komma ifrån detta. Kanske födelsedagskalaset. Men shit vad jobbigt jag kommer få det! Ångest! Ångest! Ångest!

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 22:09

Fulla föräldrar en måndagskväll är inte kul. Eller det kvittar ju vilken dag det är... Har ätit mer nu... BAD!

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 19:43

Jag älskar känslan av en lyckad dag, när allt (matväg och träningsväg) har gått bra! Jag älskar att ha kontroll! Det känns jättebra att ha ätit nyttigt och inte vräkt i mig en massa godis och kakor. Mitt psyke mår bättre av detta, likaså min kropp. Därför ska jag satsa på att äta lite mer om dagarna (men nyttiga saker då) och fortsätta att träna på bra. Men kommer jag att bli lycklig av detta? Ärligt talat så tror jag inte det, men jag kan ändå inte sluta kämpa mot en smalare kropp! Jag vet att jag kommer att vilja gå ner mer hela tiden när jag har nått ett mål, men jag orkar helt enkelt inte se ut som jag gör längre! Men jag orkar heller inte med att känna mig så här deprimerad och isolerad. Men tyvärr när jag väljer mellan att må bra inuti eller se bra ut, så kommer jag antagligen alltid att landa på det sista...

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 19:32

http://www.youtube.com/watch?v=bg2knMSq9sQ 


Love this song! Det är som jag känner mig nu. Men alla blir så upprörda och oroliga när jag pratar om döden, om min död. Men är det inte helt naturligt att vilja förbereda sina närstående om saker och ting som kan hända? Man vet ju aldrig hur morgondagen kommer att se ut. Speciellt inte med min livsstil...

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 19:08

Btw, har bara ett litet tips om jättegoda tuggummi. Läkerol har lanserat dessa relativt nya tuggummi och de är verkligen fenomenalt goda! Har provat alla utom peppermint och de får utan tvivel det högsta betyget! Särskilt salvi och resberrylicourice var goda! Stillar verkligen sötsuget många gånger! Vad gillar ni för sorter? :)

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 19:02


Dagens träning har blivit hantellyft och över 50 minuter på crosstrainern. Ska ta och jobba på situpsen senare förhoppningsvis, men har mensvärk nu utan mens... Har ätit en banan (mamma envisades), 2 knäcke med kycklingpålägg och havregrynsgröt med ett litet päron och bär. Allt detta under 400 kcl. Men shit vad mycket det låter! Nä, nu ska jag ta och kolla på den tecknade filmen Anastasia på youtube. Har velat se den jättelänge. Ja, inuti mig finns fortfarande ett litet barn. ;)

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 12:49

Hihi, jag var duktig igår. Åt bara för drygt 100 kcl och tränade en hel del! 500 situps, 75 hantellyft och hela 70 minuter på crosstrainern (högsta nivån like always), förbrände över 650 kalorier bara på crosstrainern. Hi. I love to work out! Har även köpt ett hopprep idag, så jag är hur motiverad som helst nu. Jag ska bli smal!

Ovido - Quiz & Flashcards