Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av so-not-perfect - 21 augusti 2009 23:11

Pappa är på väg att bryta ihop, mamma gjorde det igår... Brosan är minst lika olycklig och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Hur ska jag kunna lösa denna situation? Hur ska jag kunna göra min familj lycklig? Åh, jag hatar att jag inte kan styra detta! Jag avskyr att känna mig så maktlös och bara vara en åskådare som tittar på när de jag älskar mår så dåligt. Jag ska inte förvärra situationen. Jag ska vara den perfekta dotter och inte ställa till med mer problem för dem. Ärligt talat befarar jag att mamma eller pappa kommer att bli riktigt sjuka av allt och dö. Jag är livrädd för det och vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade dem. Allt känns bara så tungt nu. Jag vill göra min familj lycklig igen. Jag måste göra det, oavsett hur mycket jag kommer att krossas på vägen.

Av so-not-perfect - 21 augusti 2009 22:51

Sitter hemma här denna fredagskväll (mitt beslut igen...) Men känner verkligen inte för att gå ut och festa och vara social. Dessutom behöver min familj mig och jag tänker vara här för dem i vått och torrt!


Tränade på crosstrainern i 70 minuter och brände hela 620 kcl! Riktigt skönt! Visst, jag svimmade nästan och var på väg att spy efteråt, men jag klarade ju det. Tror inte att jag borde ha tagit effe när jag var lite förkyld. Men skit samma. Orkade inte med någon annan träning sen, har jätteont i huvudet, men magen är härligt tom. :)

Av so-not-perfect - 21 augusti 2009 13:15

Fyfan vad jag ska träna idag! S

ka bli så grymt härligt!

Jag ska bli smal!

Jag ska klara det!

Nu fan kör vi!

Fyfan vad vi är bra!!!

:) :) :)

Ovido - Quiz & Flashcards