Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av so-not-perfect - 25 augusti 2009 22:26

Har varit såååå sugen på choklad hela dagen, men var rädd för att jag inte skulle kunna sluta äta. Men åt faktiskt bara två bitar, 4 bitar mörk choklad. Jättegott och det känns inte hemskt! Så jag landade på drygt 1300 kcl idag.

Av so-not-perfect - 25 augusti 2009 20:37

Satsar på att försöka hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt så att jag inte tänker och oroar mig för mycket.


GIVE ME HARD WORK!

Av so-not-perfect - 25 augusti 2009 20:30

Har tänkt på en sak. I och med att jag försöker ändra på mitt destruktiva beteende, så undrar jag ifall jag vekligen kan lita på vad jag känner? När jag känner mig hungrig, är jag verkligen det och ska jag äta trots att det inte var tre timmar sedan? Om jag inte känner mig hungrig, stämmer det verkligen eller är det precis tvärtom? Åh, jag vet verkligen intw vad jag ska lita på! När jag väl äter, så känner jag mig ofta groteskt stor och undrar om det verkligen var en "normal" portion eller om jag förtänade det och vad ska jag äta sen? För jag måste ju ÄTA hela jävla tiden känns det som, lite grand, inte för mycket och ofta! REGLER! REGLER! REGLER! Jag förgör mig själv på grund av min rädsla för att bli större!

Av so-not-perfect - 25 augusti 2009 20:19

Känner mig äcklig också, för jag har inte gjort nummer två på 4-5 dagar. Det går bara inte och jag känner inte ens att jag behöver. Måste bero på för mycket allevo fiber +... Vill ha ut detta ur min kropp nu!

Av so-not-perfect - 25 augusti 2009 20:06

 


Har gjort en hel del tungt jobb idag med många lyft fram och tillbaka. Det känns bra! Är alldeles för trött för träning och känner mig faktiskt nöjd med detta som jag höll på med i några timmar. Älskar hårt arbete där man faktiskt ser ett slutresultat! Hm... kanske man borde ändra sitt framtida yrkesval och istället bli byggare och ha på sig små, tajta jeansshorts och ett vitt linne. Hehe, vilket jobb! ;)


Annars har jag inte mått särskilt bra, vilket inte är ovanligt för att vara mig. Känner som vanligt ingen livslust utan gör bara saker utav rutin och för att jag måste. Maten har gått "bra" idag, ligger just nu på drygt 900 kcl, vilket är en klar bättring från att inte äta alls/hetsa. Men känner mig ändå inte lugn i kroppen. Gillar inte känslan av att vara mätt. Det känns som att jag har förlorat då... Jaja, fyller i alla fall år imorgon :)



Ovido - Quiz & Flashcards