Alla inlägg under november 2009

Av so-not-perfect - 2 november 2009 14:16

Det var några dagar sedan jag bloggade. Jag har haft fullt upp. Var ute 2 nätter i sträck och festade på nationer, korridorsfester... Var även utklädd till vampyr i schmexiga lacktights och sammetskorsett. Har träffat lite killar som är intresserade, men jag är fortfarande lika likgiltig inför de tyvärr. Andra kvällen var jag jättetrött och ville bara hem från festen. Men jag härdade ut för kompisens skull. Hon hookade med en kille. Jag blev arg och irriterad för att hon var med honom. Jag tyckte att hon var slampig, precis som alla andra. Eller jag trodde att jag tyckte att hon var det. Men i själva verkat var jag bara avundsjuk på henne att hon kan släppa in killar så lätt inpå livet när jag inte kan det. Jag avvisar bara alla, men en vacker dag borde väl till och med jag hitta den rätte? Frågan är bara om jag då kommer att fly som vanligt eller om jag kommer att satsa. Snälla låt det bli allternativ två! Hur har er halloween varit?

Ovido - Quiz & Flashcards