Alla inlägg under augusti 2009

Av so-not-perfect - 5 augusti 2009 19:27

Läste i en blogg om hur mycket bättre morgonträning är. Är verkligen ingen morgonperson, men jag tänkte att om jag börjar med att träna direkt, så kommer jag att hinna med mycket mer träning under dagen och förhoppningsvis slippa undan mammas och pappas misstänksamma blickar...

Av so-not-perfect - 5 augusti 2009 18:42

Vilken hemsk ätardag jag har haft! Både igår och idag! Det var jobbigt med maten och efterrätten hos gudföräldrarna idag... Magen var full av mat från en rejäl hetsfrukost. Men jag bet ihop och tog mig igenom det. Har i alla fall lyckats slita mig från födelsedagsfesten med släkten imorgon. Som den lögnare jag är, sa jag att jag kände att jag var påväg att bli sjuk. De trodde på mig, vilket är bra! Då kan jag stanna hemma och träna extra mycket utan att de vet om det! Då kör vi på fasta i två dagar nu då! Work it out!

Av so-not-perfect - 4 augusti 2009 19:34

Det går inte så bra att äta nyttigt...

Av so-not-perfect - 4 augusti 2009 19:24


Åh jag är så nervös inför middagen hos mina gudföräldrar imorgon! Jag vill inte äta något imorgon ju! Jag avskyr att äta framför andra, speciellt släkten som tycker att jag är konstig för att jag knappt äter något med de... Så jag vet att jag måste motbevisa de nu och jag vill ju inte verka oförskämd ännu en gång. Men det är bara så svårt att sitta där och trycka i sig mat och säkerligen efterrätt, när ångesten slitter itu en. Det känns som att jag inte kan andas då och jag är rädd att jag börjar skaka och hyperventilera. Men jag måste verka normal. Jag ÄR normal!

Av so-not-perfect - 4 augusti 2009 19:18

Jag shoppar fan upp mina pengar snart! Haha, men har hittat riktiga fynd, som en leopardbikini, en läderväska, en tröja, mörk mahognytoning, diadem mm. Men det luriga är att när det är så mycket rea, så köper jag mycket mer saker och i slutändan blir det ändå dyrt. Har lite ångest över dessa köp och av det jag har ätit. Jag MÅSTE bli bättre!

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 23:06

Så trött på deras skrik, deras hat och tjat gentemot varandra. Kan de inte bara hålla käften för en gångs skull? Får magkatarr av detta. Av denna oron, ångesten och ostabilitet. Jävla familj man har...

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 22:47

Haha, gud vad många inlägg jag har skrivit idag! Men behöver verkligen skriva av mig. Hamnade visst på drygt 800 kcl idag istället. Dålig jag är... Kvällar är verkligen inte min grej. Veckan kommer heller inte att bli särskilt bra. Är bortbjuden på födelsedagskalas, middag och bröllop denna vecka. Kommer aldrig att komma ifrån detta. Kanske födelsedagskalaset. Men shit vad jobbigt jag kommer få det! Ångest! Ångest! Ångest!

Av so-not-perfect - 3 augusti 2009 22:09

Fulla föräldrar en måndagskväll är inte kul. Eller det kvittar ju vilken dag det är... Har ätit mer nu... BAD!

Ovido - Quiz & Flashcards