Alla inlägg den 5 april 2009

Av so-not-perfect - 5 april 2009 14:56

Jag måste klättra uppåt igen. Jag har hetsätit tre dagar i rad och det är så påfrestande! Igår hade jag bestämt mig för att träna åtminsone så att jag kunde kompensera. Så jag cyklade 1,7 mil och powerwalkade i 1, 40 h. Men likaväl hetsade jag. Det är inte klokt hur mycket jag kan äta, utan att ens vara sugen. Att fortsätta äta, trots att allt säger emot - förnuftet, kroppen... Så jag orkade inte festa med min kompis senare. Jag är hemsk. Hon oroar ju sig så för mig, men jag vågar inte berätta. Jag vill, men jag vill inte lägga fler av mina problem på mina kompisar! Och att gå ut - att visa sig offentligt när jag känner mig så? - nej, det går bara inte!


Hittills har jag ätit ett äpple och tränar lite då och då. Visst, mitt huvud värker, ansiktet är svullet och ögonlocken tunga, men jag kan inte låta det hindra mig! Det blir hantelträning, situps, rygglyft... Vill ut och powerwalka också, men jag vill inte att någon ska se mig, så jag får vänta tills det mörknat. Mitt kaloriintag ska inte överstiga 300 kcl idag! Jag måste fixa detta! Jag måste få bort allt jävla fett jag måste ha lagt på mig! DUMMA MIG!


Ovido - Quiz & Flashcards