Alla inlägg den 12 april 2009

Av so-not-perfect - 12 april 2009 20:49

Åhh, herregud! Jag sitter här och kan knappt andas. Hyperventilerade innan! JAG FÅR KNAPPT NÅGON LUFT! Det känns som att jag kommer att dö! Ångesten har hunnit ikapp mig, 10 gånger värre än vanligt! Men efter fyra sådana här hemska matdagar som jag har haft, så är det ju inte konstigt! Detta helvete gör mig bara ännu mer pepp inför nästa vecka. Jag ska ta tillbaka kontrollen! Jag ska åter skriva matdagbok här. Åh, allt utom detta alltså! Jag SKA bli smal nu for fucking sake!


Kom gärna med tips!

Av so-not-perfect - 12 april 2009 16:07


Okej, hela jävla påsken har varit ett helvete! Jag har med all sannolikhet gått upp flera kilon. Jag vill egentligen inte äta något alls nu och jag förtjänar verkligen inte mat. Men jag vet hur det skulle sluta om jag försökte mig på det. Så jag har bunkrat upp med brustabletter, läkerol, tuggummi och cola zero nu. Så från och med imorgon blir det en strikt planering;


  • Måndag: Högst 200 kcl (bara frukt och grönsaker, keso)

500 situps

75 hantelövningar

150 rygglyft

powerwalk

crosstrainern (minst 25 min)


  • Tisdag: Högst 500 kcl

500 situps

75 hantelövningar

150 rygglyft

powerwalk/ct/cykling


  • Onsdag: Högst 500 kcl

500 situps

75 hantelövningar

150 rygglyft

powerwalk



  • Torsdag: Högst 300 kcl

500 situps

powerwalk

ct/jogging/cykling



  • Fredag: Högst 500 kcl

500 situps

75 hantelövningar

150 rygglyft

powerwalk

ct/jogging/cykling



  • Lördag: Högst 1200 kcl (jättemycket, men ska på födelsedagsfest då)

500 situps

75 hantelövningar

150 rygglyft

ct/jogging/cykling

powerwalk


  • Söndag: Högst 300 kcl

500 situps

75 hantelöviningar

150 rygglyft

powerwalk


Som ni ser så äter jag. Jag måste bara kontrollera det. Därför ska jag kämpa för att äta något litet cirka var tredje timme. Jag måste verkligen åtgärda den skit jag har hamnat i nu.


ev. ändringar kan förekomma angående träningsformer, men jag ska i princip följa denna plan. Det är för min skull, jag behöver en reningsvecka. Jag vågar inte ens tänka på hur högt mitt kolesterolvärde är nu.

Av so-not-perfect - 12 april 2009 15:38

Jag skäms. Jag tänker inte ens kommentera hur min dag har gått. Kan bara säga att ett besök hos min gammelmormor urartade. Men imorgon är en ny dag!

Ovido - Quiz & Flashcards