Alla inlägg den 8 april 2009

Av so-not-perfect - 8 april 2009 23:37

Magen skriker efter mat. Men jag är starkare! Jag tänker inte äta mer nu! Jag har ätit 505 kcl idag och det ÄR OKEJ! Men inte mer! Jag ska bli smal! :D


Godnatt!

Av so-not-perfect - 8 april 2009 18:50

Jag är jätteförkyld och har feber. Till råga på allt har jag fått min vårallergi också. Fan vad jag är ett problembarn! Haha! Så det blir ingen träning idag. Jag brukar tvinga mig till det, men jag orkar verkligen inte denna gång. Men jag masade mig ändå iväg till stan och köpte min studentklänning! :) Köpte ett fint silkesband  i smaragdgrönt till, de matchar skorna. Hihi. Snälla mamma och pappa betalar allt med balen, studenten, Prag och Berlin. Jag känner mig lite bortskämd, men jag har ju inte råd till de sakerna.


Sedan begav jag mig till ännu fler affärer. Jag var dock jättetrött, men jag gav mig inte! Så jag fick det jag var ute efter; presenter till några kompisar och läkerol och tuggumin till mig (beroende...).


Maten har varit okej idag. Fick tvinga i mig min vanliga frukost för att värktabletterna skulle verka, sedan har jag ätit ett äpple. Ni andra går kanske ned i vikt när ni är sjuka, men för mig är det precis tvärtom. Jag verkar tycka att det är okej att tröstäta då. Men denna gång bir det inte så! Gjorde istället en jättgod tomatsoppa med kidneybönor och lite fetaost (180 kcl/portion - överräknat). Fick bara lite dåligt samvete efter det, men det kunde ha varit värre. Åhh, nu kom mamma hem med min efterlängtade cola light.


See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards